Σάββατο, 28 Νοεμβρίου 2015

Όταν ένα κοπλιμέντο του εκπαιδευτικού έχει τη μεγαλύτερη παιδευτική σημασία....

Οι δάσκαλοι, οι καθηγητές πολλές φορές παρασυρόμαστε από τα πρέπει, από την σχολική ύλη, τις σχολικές υποχρεώσεις, τα προσωπικά μας προβλήματα και δεν αποδίδουμε στους μαθητές μας το πιο σημαντικό από όλα.... έναν καλό λόγο, ένα χαμόγελο, μια λέξη που θα τους δώσει να συνειδητοποιήσουν το πόσο σημαντικοί είναι και πόσο τους καταλαβαίνουμε για την προσπάθεια που κάνουν.... 
Ένας δάσκαλος ειδικής αγωγής σε σχολείο της Φλόριδα, ο Chris Ulmer ενσωμάτωσε στη μαθησιακή του διαδικασία ένα 10λεπτο απο θετική λεκτική ενίσχυση για το κάθε ένα ξεχωριστά μαθητή του με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες!!! Αντί να επιπλήττει τους μαθητές ή να τονίζει τις δυσκολίες τους, προσπαθησε να εστιάσει στα θετικά τους σημεία! 
Τα αποτελέσματα ήταν θεαματικά και η εκπαιδευτική διαδικασία απέκτησε το πραγματικό της νόημα...αγάπη και ενίσχυση άνευ όρων!  
Ο εκπληκτικός αυτός δάσκαλος έλεγε σε κάθε μαθητή κοιτώντας τον στα μάτια και με μεγάλο χαμόγελο τα εξής:
  • "Είσαι πολύ έξυπνος!"
  • "Ευχαριστώ που είσαι μαθητής μου!"
  • "Χαίρομαι που είσαι στη τάξη μου"
  • "Είσαι πολύ καλός μαθητής"
  • "Είσαι αστείος, αθλητικός, διαβάζεις υπέροχα"
  • "Εξαιρετική δουλειά! Μπράβο"
Στο τέλος του βίντεο ένας μαθητής με αυτισμό, αποκτά οπτική επαφή με το δάσκαλό του και του ανταποδίδει τα "κοπλιμέντα": "Θεωρώ ότι είσαι πολύ καλός δάσκαλος". Πιστεύω ότι η επιβράβευση κάθε εκπαιδευτικού υπάρχει ακριβώς σε αυτά τα λόγια του μαθητή! 

Για να παρακολουθήσετε το βίντεο επισκεφτείτε τον εξής συνδεσμο: Florida Teacher Starts Each Day Complimenting Students One by One

υστ. Ευχαριστούμε το φίλο μας Αλέξανδρο για το share αυτού του βίντεο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...